Aplikacja Manager

Jak zatwierdzić nowego użytkownika?

Dodawanie nowego użytkownika

Utworzenie konta oraz otrzymanie uprawnienia do korzystania z aplikacji można uzyskać na dwa sposoby:

  1. Administrator gminny (LocalAdmin) tworzy konto w aplikacji MANAGER i nadaje uprawnienia (szczegóły dodawania są dostępne na stronie: link do video).
  2. Użytkownik samodzielne zakłada konto na Portalu SIP za pomocą przycisku „Utwórz konto” i wypełnienia formularza. Następnie do LocalAdmina przesłana zostanie prośba o zatwierdzenie.
    Jak zatwierdzić? Przeczytaj poniżej ↓

Zatwierdzanie nowego użytkownika

Kiedy użytkownik wypełni formularz rejestracyjny, LocalAdmin zobaczy nowy wpis w aplikacji MANAGER. Wymagał on będzie zatwierdzenia konta przez Administratora gminnego oraz nadania mu uprawnienia.

  1. W tym celu należy przejść do zakładki „Użytkownicy oczekujący” i zweryfikować czy ten użytkownik jest pracownikiem Urzędu lub uprawnioną osobą do posiadania konta.
  2. Jeśli tak, należy zatwierdzić użytkownika poprzez ikonkę 'potwierdzania’. Zobacz jak to zrobić na video:

3. Po zatwierdzeniu użytkownik otrzyma maila z linkiem aktywacyjnym oraz drugi link do ustawienia hasła. Ważność linków wygasa po 48 h. W razie konieczności należy przesłać nowe linki korzystając z opcji reset hasła.

4. Kolejnym krokiem jest nadanie użytkownikowi odpowiednich uprawnienia oraz w razie potrzeby okresu ważności dostępu do konta. Zobacz jak to zrobić na video:

5. Od teraz konto nowego użytkownika jest aktywne i może logować się do aplikacji GISON do której dostał uprawnienie.

Pamiętaj!

  • Zweryfikuj, czy prośba powinna być zatwierdzona
  • Zatwierdź użytkownika i nadaj mu uprawnienia
  • Użytkownik otrzyma link aktywacyjny i link do ustawienia hasła, które będą ważne 48h