Zarządzanie stresem z elementami relaksacji

Umiejętność radzenia sobie ze stresem i właściwego obniżania napięcia jest dziś kluczową umiejętnością, której potrzebuje każdy pracownik, aby zachować spokojną głowę – zwłaszcza jeśli na co dzień pracuje z wymagającymi klientami, pod presją czasu i w obliczu szybko pojawiających się nowych wyzwań. Świadome zarządzanie stresem gwarantuje dobrą efektywność, koncentrację, umiejętność sprawnego podejmowania wyzwań, kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań i zadowolenie z pracy, a także lepsze zdrowie.

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi z naciskiem na zdobywanie wiedzy poprzez praktyczne ćwiczenia, dzięki którym uczestnik może wdrożyć omawiane metody do swojej codziennej pracy od razu po warsztatach.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wyposażenie pracowników w umiejętność rozpoznawania własnych emocji i reakcji stresowych tak, aby potrafili nimi skutecznie i świadomie zarządzać, czyli w praktyce obniżać stres negatywny i wzmacniać stres pozytywny. Uczestnicy dowiedzą się, jak zachowywać równowagę na co dzień i jak ją odzyskiwać po trudnych sytuacjach. Otrzymają również gotowe zestawy technik relaksacyjnych, w tym szybkich technik do zastosowania w pracy oraz sprawdzone sposoby na regenerację organizmu.

Dzięki szkoleniu pracownicy zyskają:

 
Dzięki szkoleniu pracownicy zyskają umiejętność proaktywnego radzenia sobie z trudnościami, kontrolę nad trudnymi emocjami oraz pewność w podejmowanych działaniach, co przełoży się również na poprawę relacji w zespołach, większą skuteczność oraz lepszą obsługę klientów.

PROWADZĄCY

Katarzyna Preidl

Certyfikowany Trener Biznesu • Konsultant Kryzysowy • Mentor • Praktyk Projektowania i Zarządzania Doświadczeniami Klienta (CX) • Ekspert Zarządzania Stresem

Jestem trenerem z pasji i ogromnej potrzeby rozwijania innych ludzi, a sala szkoleniowa i scena (a dziś również przestrzeń online) to moje naturalne środowisko. Moją misją jest wyposażenie uczestników szkoleń w kompetencje, dzięki którym mogą rozwinąć skrzydła i w pełni wykorzystać swój potencjał. Realizuję tę misję z sukcesami od 2014 roku. Z ogromną precyzją potrafię obserwować świat i ludzi, dzięki czemu na szkoleniach przekazuję bardzo praktyczną wiedzę.

Niezwykle ważne jest dla mnie zdobywanie różnorodnych doświadczeń i testowanie swojej wiedzy w praktyce, dlatego chętnie podejmuję wyzwania i z wielką otwartością poznaję nowe branże. Do tej pory miałam ogromną przyjemność pracować jako trener, mentor i konsultant w przemyśle, budownictwie, ochronie zdrowia, na uczelniach wyższych, w sektorze publicznym i w nowych technologiach. Jako współwłaściciel i członek zarządu dwóch spółek oraz członek rady nadzorczej spółki giełdowej temat obsługi klienta znam od podszewki. 

W swojej trenerskiej działalności skupiam się na trzech obszarach – kompetencjach menadżerskich, obsłudze klienta i CX oraz zarządzaniu stresem i relaksacji. Uważam, że w dzisiejszych czasach umiejętność właściwego radzenia sobie ze stresem i trudnymi emocjami, zarówno w pracy jak i poza nią, jest kluczowa do zachowania równowagi, koncentracji i kreatywności oraz dobrej obsługi klienta. Rosnący problem wypalenia zawodowego i doświadczania kryzysów skłonił mnie do rozwoju na ścieżce Konsultanta Kryzysowego, dzięki czemu w codziennej pracy stosuję kompleksowe podejście.

Prywatnie kocham podróże, które pozwalają mi odkrywać piękno różnorodności świata. Jestem również zapaloną żeglarką – docieranie do miejsc niedostępnych z lądu i mierzenie się z nie zawsze łatwymi warunkami dają mi ogromną satysfakcję.

odwiedź nas