PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

w procesie aplikowania o dotacje z Funduszy Europejskich

Czy z trudnego, roszczeniowego klienta da się zrobić klienta zadowolonego i lojalnego? Jak najbardziej! Kluczem do sukcesu jest odpowiednie podejście, zrozumienia jego potrzeb i profesjonalna obsługa.

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi z naciskiem na zdobywanie wiedzy poprzez praktyczne ćwiczenia, dzięki którym uczestnik może wdrożyć omawiane metody do swojej codziennej pracy od razu po warsztatach.

Cel szkolenia:

Wyposażenie pracowników w umiejętności i narzędzia niezbędne do zapobiegania trudnym sytuacjom w:

Dzięki szkoleniu „Profesjonalna obsługa trudnego klienta” pracownicy zyskają:

pewność siebie w obliczu trudnych sytuacji, poznają metody budowania właściwych relacji z klientami, nauczą się panować nad własnymi emocjami oraz łagodzić emocje klienta, otrzymają sprawdzone metody powrotu do równowagi po sytuacji konfliktowej, zbudują odporność psychiczną, a także rozwiną umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji. Dzięki temu poprawie ulegnie sprawność obsługi, satysfakcja i efektywność pracowników oraz zadowolenie klientów.

PROWADZĄCY

Katarzyna Preidl

Certyfikowany Trener Biznesu • Konsultant Kryzysowy • Mentor • Praktyk Projektowania i Zarządzania Doświadczeniami Klienta (CX) • Ekspert Zarządzania Stresem

Jestem trenerem z pasji i ogromnej potrzeby rozwijania innych ludzi, a sala szkoleniowa i scena (a dziś również przestrzeń online) to moje naturalne środowisko. Moją misją jest wyposażenie uczestników szkoleń w kompetencje, dzięki którym mogą rozwinąć skrzydła i w pełni wykorzystać swój potencjał. Realizuję tę misję z sukcesami od 2014 roku. Z ogromną precyzją potrafię obserwować świat i ludzi, dzięki czemu na szkoleniach przekazuję bardzo praktyczną wiedzę.

Niezwykle ważne jest dla mnie zdobywanie różnorodnych doświadczeń i testowanie swojej wiedzy w praktyce, dlatego chętnie podejmuję wyzwania i z wielką otwartością poznaję nowe branże. Do tej pory miałam ogromną przyjemność pracować jako trener, mentor i konsultant w przemyśle, budownictwie, ochronie zdrowia, na uczelniach wyższych, w sektorze publicznym i w nowych technologiach. Jako współwłaściciel i członek zarządu dwóch spółek oraz członek rady nadzorczej spółki giełdowej temat obsługi klienta znam od podszewki. 

W swojej trenerskiej działalności skupiam się na trzech obszarach – kompetencjach menadżerskich, obsłudze klienta i CX oraz zarządzaniu stresem i relaksacji. Uważam, że w dzisiejszych czasach umiejętność właściwego radzenia sobie ze stresem i trudnymi emocjami, zarówno w pracy jak i poza nią, jest kluczowa do zachowania równowagi, koncentracji i kreatywności oraz dobrej obsługi klienta. Rosnący problem wypalenia zawodowego i doświadczania kryzysów skłonił mnie do rozwoju na ścieżce Konsultanta Kryzysowego, dzięki czemu w codziennej pracy stosuję kompleksowe podejście.

Prywatnie kocham podróże, które pozwalają mi odkrywać piękno różnorodności świata. Jestem również zapaloną żeglarką – docieranie do miejsc niedostępnych z lądu i mierzenie się z nie zawsze łatwymi warunkami dają mi ogromną satysfakcję.

odwiedź nas