Czy z trudnego, roszczeniowego klienta da się zrobić klienta zadowolonego i lojalnego? Jak najbardziej! Kluczem do sukcesu jest odpowiednie podejście, zrozumienia jego potrzeb i profesjonalna obsługa.
Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi z naciskiem na zdobywanie wiedzy poprzez praktyczne ćwiczenia, dzięki którym uczestnik może wdrożyć omawiane metody do swojej codziennej pracy od razu po warsztatach.
Cel szkolenia:
Wyposażenie pracowników w umiejętności i narzędzia niezbędne do zapobiegania trudnym sytuacjom w:
- w obsłudze klienta
- rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
- asertywnej komunikacji,
- zarządzania emocjami (własnymi i klienta),
- budowania odporności psychicznej – niezbędnej do pracy pod presją.
Dzięki szkoleniu „Profesjonalna obsługa trudnego klienta” pracownicy zyskają:
pewność siebie w obliczu trudnych sytuacji, poznają metody budowania właściwych relacji z klientami, nauczą się panować nad własnymi emocjami oraz łagodzić emocje klienta, otrzymają sprawdzone metody powrotu do równowagi po sytuacji konfliktowej, zbudują odporność psychiczną, a także rozwiną umiejętność skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji. Dzięki temu poprawie ulegnie sprawność obsługi, satysfakcja i efektywność pracowników oraz zadowolenie klientów.