Komunikacja w administracji publicznej

„Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia”.
Brian Tracy

Celem szkolenia jest podniesienie jakości komunikacji w oparciu o indywidualnie opracowany program szkoleniowy dostosowany do umiejętności i potrzeb pracowników oraz wyznaczonych priorytetów przez organizację.

Warsztaty mogą być prowadzone w formie małych, kilkuosobowych grup (np. dla zespołów pracowników lub zarządzających) oraz indywidualnej. Celem przygotowania skrojonego na miarę szkolenia dokonywane jest badanie potrzeb dla grupy docelowej.

Co daje to organizacji?

Co daje to pracownikom?

Na jakich poziomach pracujemy?

Przykładowe obszary poruszane podczas szkolenia:

PROWADZĄCY

beata Klimczyk

DORADCA DS. FUNDUSZY EUROPEJSKICH, TRENER BIZNESU

Jestem szkoleniowcem z pasją. Wieloletnim Trenerem Wewnętrznym. Certyfikowanym Trenerem Biznesu – IES.

odwiedź nas